2009 pe Istoria lui Theo-Phyl Blog

“Istoria” este primul meu blog. Pe 16 ianuarie 2010 implineste un an, sper ca voi avea puterea sa-l “pastoresc” si in anul care vine. Blogul a fost in prima parte al anului un blog “generalist” care s-a calificat la “locul de munca,” devenind un blog care trateaza subiecte legate de istoria generala cu accente nationale. Blogul este bineinteles un blog de popularizare care contine traduceri si adaptari din cartile mele sau articolele mele publicate in reviste de specialitate, open sources si interpretari personale inclusiv speculatii pe baza unor fapte reale care nu pot fi dovedite stiintific.

Cateva date despre blog: prima postare pe 16 ianuarie 2009. In cele 11 luni am postat 287 de articole care au avut aproximativ 60 000 de vizionări, si numai 2 000 de comentarii. Daca doriti sa revedeti ceva, aveti postarile noastre:












Tuturor cititorilor blogului si vizitatorilor lui, un an fericit de succes si multa sanatate. La multi ani 2010!
4 comentarii
  1. Anonim a spus:

    maya


    Buna seara si buna sa va fie inima!
    :)

    Viata lunga si fericita blogului,gazdei,cititorilor si comentatorilor!

    La multi ani!!!


  2. Anonim a spus:

    Mi-ar placea o lista a publicatiilor tale :)

    Viata lunga blogului!


  3. Theophyle a spus:

    @alicuza, eu public numai in engleza, mai vrei?


  4. Anonim a spus:

    De ce nu? :) Chiar prefer engleza. E o limba mult mai expresiva si versatila decat romana.